Subject: FW: Uusküla, Ida-Virumaa. Riigitee 13111 km 5,22-5,43 rekonstrueerimine.
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Sep 2025 10:53:35 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Marek Lind <[email-masked]>
Sent: Monday, September 8, 2025 4:09 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Uusküla, Ida-Virumaa. Riigitee 13111 km 5,22-5,43 
rekonstrueerimine.

Tere, Merike.

Palun võta suhtlus üle. Seal mäletamist mööda laiendatud leping. Vaja 
hinnata, kas peame paluma projekti muudatust ja lepingu muudatust või on 
tegemist väheolulise asjaga, kui OJV nõus.

Päikest

Marek

From: Rene Loit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 8, 2025 3:47 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uusküla, Ida-Virumaa. Riigitee 13111 km 5,22-5,43 
rekonstrueerimine.

Tere,

Ehitame Uuskülas, Alutaguse vallas Ida-Virumaal Loodusspaad ja sain 
Tellijalt Teie kontakti.

Loodan, et kontakt õige.

Objekt: Riigitee 13111 km 5,22-5,43 rekonstrueerimine.

Antud lõigul ehitame ka kergliiklusteed ja sooviksime dreenliiva asendada 
LA35 killustikuga.

Projekteerija ja OJV nõusolek on olemas.

Kas saab seda Teiega kooskõlastada või oskate kontakti jagada?

 Parimatega,

​Rene Loit

teede ja välistrasside objektijuht

Nordecon AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

54360481

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.nordecon.com/> www.nordecon.com

 <http://www.nordecon.com/>